Training arbeidsmarktcommunicatie

Talent bevindt zich overal en met de komst van social media is het nóg eenvoudiger connectie te houden. Maar u moet wel weten hoe!

 

Alles begint met het in kaart brengen van uw visie, missie en strategie. Waar sta ik nu en waar wil ik over 3 jaar staan.

Heb ik hier de juiste medewerkers voor in dienst. Waar vind ik nieuwe medewerkers. Dit is voor elk bedrijf anders. Bij die laatste vraag biedt social media in veel gevallen uitkomst.

 

De arbeidsmarkt wordt krapper en medewerkers kiezen gerichter voor hun werkgever.Uw identiteit en werkgeversimago is dus zeer belangrijk voor deze doelgroep. Maar heeft u al nagedacht over uw eigen medewerkers? Hoe profileren zij zich op het internet? En heeft u afspraken over het gebruik van social media tijdens het werk?

 

Social media is een belangrijke tool om actief gebruik te maken van alle nieuwe online mogelijkheden.

HR in biz verzorgt advies en trainingen die helpen wegwijs te worden in de mogelijkheden die social media u biedt. Zowel voor recruitment strategieën, communicatieplannen maar ook om medewerkers te begeleiden in hun loopbaankeuzes.

HR in biz levert incompany trainingen en maatwerk privé trainingen.

 

Ook particulieren kunnen getrained worden in het gebruik van social media.